Welcome, Guest
Please Login or Register.    Lost Password?

Vi tar inn flere så bare meld dere til tjeneste!
(0 viewing) 
Go to bottomPage: 1...3456789...15
TOPIC: Vi tar inn flere så bare meld dere til tjeneste!
#723
zell
Expert Boarder
Posts: 145
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Re:Vi tar inn flere så bare meld dere til tjeneste! 14 Years ago Karma: 4
hahahah fersking!

kan vi kalle deg fish? du kan få holde på lumma mi!
 
Last Edit: 2010/04/15 19:50 By zell.
The administrator has disabled public write access.
#751
eminent
Senior Boarder
Posts: 54
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Re:Vi tar inn flere så bare meld dere til tjeneste! 14 Years ago Karma: 0
talgmaaaar
 
The administrator has disabled public write access.
#752
Devil
Expert Boarder
Posts: 114
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Gender: Male Location: Foran Datan Birthday: 04/09
Re:Vi tar inn flere så bare meld dere til tjeneste! 14 Years ago Karma: 3
Hei

Ønsker og søke om en plass blant BFvets

Alder:30

Klanerfaringer: Har spilt for Polarbears siden BF 2 kom ut men har vært lite aktiv det siste året pga Familie og jobb.

Spillerfaringer:Spiller det meste av FPS spill men har mest erfaringer med BF serien Digger BFBC2 og kjenner at den gammle BF2 filingen kommer tilbake når jeg stikker kniven i ryggen på noen.

Ønsket klasse:Spiller mest recon og assault public men sier ikke nei takk til en tank.

Div:Har bf.no som en av startsidene mine så er innom der titt og ofte.

Litt om deg selv:Er en mann på 30 år som bruker en del kvelder i uken på spilling, selv om min bedre halvpart ser stygt på meg når jeg tar med meg en pils og går på datarommet for en runde eller 10. Har 2 barn og jobber som snekker. Hvis det er noe mere dere trenger og vite om meg så er det bare og spørre.

Hilsen Devil
 


The administrator has disabled public write access.
#814
Riddler47
Fresh Boarder
Posts: 1
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Re:Vi tar inn flere så bare meld dere til tjeneste! 14 Years ago Karma: 0
Hei =)

Alder:18
Klanerfaringer:Har egentlig ingen erfaring med klaner når det kommer til FPS, men har vært mye aktiv på spill som WoW. På den gode siden lærer jeg fort og med deres hjelp håper jeg på å bli en god ressurs for klanen.
Spillerfaringer: Jeg har spilt mye spill opp gjennom årene, som sagt så gikk det en del i WoW for en stund siden, men har og mye erfaring med MW 1 og 2.
Ønsket klasse: Assult, Recon eller Meidc. Er ikke flink som engieer og foretrekker å være passasjer i kjøretøy
Div: Har en K/D på 1.2 for øyeblikket, har unlocket alt bortsett fra engineer, er rank 23.
Litt om deg selv: Er en gutt på 18 fra Bergen som har mye forskjellige interesser. Jeg går siste året studiespesialiserende på VGS, eller allmenn som dere sikkert sier På fritiden pleier jeg å trene tidlig på dagen for å så komme hjem å ta meg noen timer på PC'n. I helger er jeg ofte på byn, men kan love at jeg stiller fin i formen til evt. kamp dagen der på.

Til slutt vil jeg bare si at grunnen til at jeg søker her er for at jeg syns dette så ut som en veldig god gjeng som kan kose seg på slagmarken og ikke ta ting så alt for seriøst. Selv om jeg er litt ung så er jeg vandt til å spille med folk som er litt eldre enn meg, er en såkalt "mature gamer"

Hilsen Riddler47
 
Last Edit: 2010/04/18 11:48 By Riddler47.
The administrator has disabled public write access.
#819
Steiner
Sjefstøffel
Posts: 707
graph
User Offline Click here to see the profile of this user
Re:Vi tar inn flere så bare meld dere til tjeneste! 14 Years ago Karma: 19
Riddler, jeg skulle så gjerne ha sagt ja men nå er vi så mange at jeg rett og slett må si nei
Det er mange andre klaner som trenger folk, sjekk ut feks CN www.commando-nord.com/.
Anbefaler at du legger ut en søknad på battlefield.no i rekrutteringsavdelingen: www.battlefield.no/forum/index.php?showforum=352
Lykke til !
 
The administrator has disabled public write access.
#1163
Arthalion
Junior Boarder
Posts: 32
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Gender: Male Location: Oslo Birthday: 06/22
Re:Vi tar inn flere så bare meld dere til tjeneste! 14 Years ago Karma: 0
Alder: 20
Klanerfaringer: Noe i BF2, BF2142 (en kort periode i GFC ).
Spillerfaringer: Utallige FPS-spill, ikke minst samtlige BF-spill, litt COD, STALKER, en god del RTS som AOE-serien, C&C-serien, litt MMORPG som AOC og Freelancer, vanlige RPGer som Mass Effect, KOTOR 1 + 2 , Dragon Age +++. Kan ikke ramse opp alt, men det er en brukbar liste Kort fortalt god erfaring i alle sjangere.
Ønsket klasse: Assault eller Engineer, men har ingen problemer med Medic.
Div: Har hengt aktivt på BF.no siden jeg joina i 2006 (om jeg husker rett), og har siden det alltid spilt på BF.no-servere, og kjenner derfor igjen ganske mange ansikt. Ellers i BC2 er alt unlocket, og jeg bruker så godt som aldri 40ML GL, Gustav eller M60, ikke minst da de var OP. Det finnes tross alt et æresbegrep!
Litt om deg selv: Jeg er en 20 år gammel fyr fra Oslo, som studerer Informatikk på UiO. På fritida går det mye i gaming, både med RL-folk og BF.no-folk. Jeg spiller omtrent ikke uten å sitte på en ventrilo (eller tilsvarende) med folk, da samarbeid er en viktig del av spillopplevelsen. De jeg spiller med online nå om dagen er dessverre litt få, og derfor ønsker jeg å joine en klan som satser på moro og samarbeid. Klankamper er også selvsagt en bonus. Jeg har tid til en god del public, men jeg kan ikke garantere at jeg får vært med på en klankamp i uka, da det til tider skjer mye på studiet, og tiden ikke alltid strekker til. Likevel håper jeg å bli tatt inn i varmen, da det er mange godgutter her
 
Last Edit: 2010/04/28 09:02 By Arthalion.
The administrator has disabled public write access.
Go to topPage: 1...3456789...15