Welcome, Guest
Please Login or Register.    Lost Password?

Rekrutterings filosofi BFVETS
(0 viewing) 
Go to bottomPage: 1
TOPIC: Rekrutterings filosofi BFVETS
#2484
Steiner
Sjefstøffel
Posts: 707
graph
User Offline Click here to see the profile of this user
Rekrutterings filosofi BFVETS 12 Years, 3 Months ago Karma: 19
All,

Jeg har en rekrutterings filosofi som er ganske enkel. Er du villig til å spille 2-3 ganger i uka så er du velkommen. Jeg har selv vært "try" og hata det som pesten. Du kan prøve deg og funker det ikke så er ikke det noe problem.
Av erfaring dukker det alltid opp folk med ulike kunnskaper som er villig til bidra og de er velkommen til å gjøre det i form av serveradmin, taktikk, forum, kampleder, web, video etc. Av erfaring blir også en del mindre aktive enn det de kanskje tenkte seg. For å drive en stor 12vs12 klan effektiv trengs det en kjerne på 8-9 mann som er aktive 2-3 ganger i uka. Så kan man fylle på med de andre når det passer dem. Jeg kommer til å ta inn folk til jeg føler at vi har denne kjernen. Skulle vi plutselig bli mange veldig aktive så er det bare å øke antall kamper til feks 3. Uansett så er det viktig at folk ta initiativ selv. Jeg håper også at folk er aktive på mumble når de spiller sammen med andre for å skape ett miljø. Aktivitet på forumet er heller ikke å forakte. Stikk en tur innom daglig. Som klanspiller er det også greit at du finner ut hva du vil spille og er tydelig på det. Piloter er noe vi trenger men det ser bedre ut nå. Nå har vi også fått egen 50 slots publicserver i tillegg til war server så fasilitetene er i orden. Når det gjelder kamper så er det viktig at man melder seg på tidlig.

Edit: Når det gjelder kamper er det førstemann til mølla som gjelder- unntak er piloter

Steiner
 
Last Edit: 2012/01/15 19:05 By Steiner.
The administrator has disabled public write access.
#2487
Arithos
Fresh Boarder
Posts: 16
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Re: Rekrutterings filosofi BFVETS 12 Years, 3 Months ago Karma: 0
Høres veldig bra ut.
Som sagt jeg er en av de nye, men har vært med på en god del "try-hard gaming" dog ikke i BF enda, men i andre spill, og du mister den viktige delen av spillet som er gøy. Jeg ser først og fremst frem til å få strukturert spill, og noen gode å spille isammen med!

Arithos
 
The administrator has disabled public write access.
Go to topPage: 1