Welcome, Guest
Please Login or Register.    Lost Password?

Ny businessbærbar ?
(0 viewing) 
Go to bottomPage: 12
TOPIC: Ny businessbærbar ?
#912
Porta
Corporal by the grace of God in the Nazi army
Administrator
Posts: 96
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Gender: Male hedeon@online.no Location: Florø Birthday: 02/18
Re:Ny businessbærbar ? 14 Years, 1 Month ago Karma: 0
Både Thinkpad og Elitebook er gode om man trenger jobb pc. Eventuelt er nye seriene til Acer, Asus etc med 8-12 timer batteritid helt greie. Hakket over de vanlige billigbærbare. Og batteritiden er faktisk oppunder det de reklamerer med. Ikke noe å spille på da men. Har selv en HP Elitebook 6930p og er storfornøyd med den på jobb. Liker spesielt byggekvaliteten på den med alu lokk og håndleddstøtte. Alternativet hadde vert en 13" ultralett, men da går det veldig på bekostning av cpu kraft.
 
The administrator has disabled public write access.
#914
zell
Expert Boarder
Posts: 145
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Re:Ny businessbærbar ? 14 Years, 1 Month ago Karma: 4
timeline serien til acer har vel hatt en del plunder? hvertfall har vi hatt dårlig erfaring med de.

Lenovo sine har bedre prossessor og fortsatt god batteritid(5ish timer) plus mye råere design!

asus er nam!
 
The administrator has disabled public write access.
#915
aQua.no
Senior Boarder
Posts: 48
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Re:Ny businessbærbar ? 14 Years ago Karma: 1
Nå har ikke jeg så mye erfaring fra laptop bruk... men andre medlemmer av familien har bruk ACER i alle år til både kontor, skole å spill å har ikke hørt et negativt ord.
Self. så er vel ikke ACER noen spill maskin, men til web-fun, kontor og skole så fungere i hvertfall ACER etter min erfaring meget bra.

Just my 2 cents....
 
The administrator has disabled public write access.
#925
eminent
Senior Boarder
Posts: 54
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Re:Ny businessbærbar ? 14 Years ago Karma: 0
Acer er vel de pcenene vi har får mest inn til reprasjon hos Komplett i hvertfall. Selv om den stasjonære Acer maskinen til mor aldri har hatt noen problem.
 
The administrator has disabled public write access.
#1038
Porta
Corporal by the grace of God in the Nazi army
Administrator
Posts: 96
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Gender: Male hedeon@online.no Location: Florø Birthday: 02/18
Re:Ny businessbærbar ? 14 Years ago Karma: 0
Er ikke Asus med lang batteritid og Acer Timeline basert på samme grunnpakka? Mulig jeg tar feil, har ikke sjekket specs, men de oppgir samme resultat.

Acer er definitivt det merket jeg har hatt mest problem med også når det gjelder kunder. Men dette gjelder da selvsagt mest på det rimelige markedet med høyest nedslagsfelt hos privatkunder. Selv er jeg fornøyd med HP, men ikke brukt privat modellene mye. Det er vel her de fleste klagene ligger hos HP regner jeg med. EliteBook synes jeg er knall hvertfall.

Min far kjøpte Asus etter min anbefaling, selv om jeg ikke har testet de selv. Ingen problemer så langt. Dette er en av lang batteritid modellene, 15" skjerm om jeg ikke husker feil. Men ingen spillemaskin.
 
The administrator has disabled public write access.
Go to topPage: 12