Welcome, Guest
Please Login or Register.    Lost Password?

ny patch på gang!
(0 viewing) 
Go to bottomPage: 123
TOPIC: ny patch på gang!
#898
ScAVenGer
Senior Boarder
Posts: 44
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Re:ny patch på gang! 14 Years, 1 Month ago Karma: 2
Bloodmonk wrote:
•MP – Added 15 second spawn timer for Conquest/Rush gamemodes at the start of round to prevent high end machines getting the upper hand before other machines load in.

Æsj!

Concur! Dette var jo den eneste fordelen vi gamlinger hadde foran de unge med litt mindre up to date hardware!

On topic:
Jeg liker veldig mye ved denne patchen, men jeg undres enda på om det virkelig er meningen at en jævla MAIN BATTLE TANK skal være en sitting duck for alt. Så få tank som det faktisk er i spillet skulle en kunne anta at det faktisk var en mektig motstander. Slik jeg opplever livet i MBTs nå er det greit å møte på 1-2 av motstanderlagets hardware, men å møte på en inf er døden, med mindre man er heldig og faktisk klarer å drepe med den patetiske splash damagen turret har. Er jævla irriterende å ha 4-5 hit indicators på en inf uten resultat, mens hver eneste RPG dreper deg mer og mer. Vet jeg griner nå, men det får da være måte på til CoD klone!
 
The administrator has disabled public write access.
#899
Julton
Expert Boarder
Posts: 97
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
doming2002@yahoo.com
Re:ny patch på gang! 14 Years, 1 Month ago Karma: 0
Zuculini wrote:
Skulle gjerne sett at serverbrowseren ble mer forbedret. Ser kun et punkt om at de skal fikse en bug. Men jeg skulle gjerne sett at de fikk serverbrowseren til å vise ping mot serveren. Og noen flere filter-alternativer, slik at jeg kan få filtrert bort alle hardcore-serverne.

Se øverste punktet.

-MP- New server browser.
 
The administrator has disabled public write access.
#900
zell
Expert Boarder
Posts: 145
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Re:ny patch på gang! 14 Years, 1 Month ago Karma: 4
kan gjøre det lettere i kamp da:)
 
The administrator has disabled public write access.
#902
Zuculini
Junior Boarder
Posts: 22
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Re:ny patch på gang! 14 Years, 1 Month ago Karma: 0
ScAVenGer wrote:
Bloodmonk wrote:
•MP – Added 15 second spawn timer for Conquest/Rush gamemodes at the start of round to prevent high end machines getting the upper hand before other machines load in.

Æsj!

Concur! Dette var jo den eneste fordelen vi gamlinger hadde foran de unge med litt mindre up to date hardware!

On topic:
Jeg liker veldig mye ved denne patchen, men jeg undres enda på om det virkelig er meningen at en jævla MAIN BATTLE TANK skal være en sitting duck for alt. Så få tank som det faktisk er i spillet skulle en kunne anta at det faktisk var en mektig motstander. Slik jeg opplever livet i MBTs nå er det greit å møte på 1-2 av motstanderlagets hardware, men å møte på en inf er døden, med mindre man er heldig og faktisk klarer å drepe med den patetiske splash damagen turret har. Er jævla irriterende å ha 4-5 hit indicators på en inf uten resultat, mens hver eneste RPG dreper deg mer og mer. Vet jeg griner nå, men det får da være måte på til CoD klone!


Hmm, slitt en del med det, men fikk has på det i går. Jeg føler de har fått til god balanse med tanksene denne gang i forhold til inf. Tanksen er primært for å ta ut andre kjøretøyer, skal du kjempe mot infer må man gjøre det litt smartere enn hva som var tilstrekkelig tidligere. Enten må du bytte hyppig mellom posisjon og posisjon 2, eller så må du posisjonere deg slik at du har terreng bak der evt infer vil oppholde seg.

Forøvrig er tanksen veldig giret mot samarbeid i BC2. Begge får masse poeng av kills den andre får til, og er den ene engie kan man holde seg i gamet lenge.

Eneste minuset har vært at det ofte er for lyst når man sitter i tanks. Ser de adresserer det problemet i den varslede patchen.
 
The administrator has disabled public write access.
#903
Porta
Corporal by the grace of God in the Nazi army
Administrator
Posts: 96
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Gender: Male hedeon@online.no Location: Florø Birthday: 02/18
Re:ny patch på gang! 14 Years, 1 Month ago Karma: 0
Meget lovende. Nå mangler det bare for ATI å få ut fingeren og fikse 4xxx serien sin også, så virker det som om det mest grunnleggende er på stell.

Etterlyser bedre verktøy for styring av klankamper da. Den 15 sec delay på start burde komme i server innstillinger, sammen med kontroll av ticks etc. Gief moare powah!
 
The administrator has disabled public write access.
#905
Zuculini
Junior Boarder
Posts: 22
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Re:ny patch på gang! 14 Years, 1 Month ago Karma: 0
Julton wrote:
Zuculini wrote:
Skulle gjerne sett at serverbrowseren ble mer forbedret. Ser kun et punkt om at de skal fikse en bug. Men jeg skulle gjerne sett at de fikk serverbrowseren til å vise ping mot serveren. Og noen flere filter-alternativer, slik at jeg kan få filtrert bort alle hardcore-serverne.

Se øverste punktet.

-MP- New server browser.


Hehe, det gjelder å lese hva man svarer på...

Får håpe på bedring. Men DICE har aldri vært god på server browser. Det har jo vært listet som en svakhet i alle BF-spillene som har kommet.

Jeg håper hvertfall de forbedrer den slik at ping oftere blir synlig, og flere filtreringsalternativer. Det går med litt tid de fleste ganger med å komme seg inn på server når man må scrolle seg forbi alle serverne med HC eller som ser ut som de står på et annet kontinent.
 
The administrator has disabled public write access.
Go to topPage: 123