ScAVenGer wrote:
Bloodmonk wrote:
•MP – Added 15 second spawn timer for Conquest/Rush gamemodes at the start of round to prevent high end machines getting the upper hand before other machines load in.
Æsj!
Concur! Dette var jo den eneste fordelen vi gamlinger hadde foran de unge med litt mindre up to date hardware!
On topic:
Jeg liker veldig mye ved denne patchen, men jeg undres enda på om det virkelig er meningen at en jævla MAIN BATTLE TANK skal være en sitting duck for alt. Så få tank som det faktisk er i spillet skulle en kunne anta at det faktisk var en mektig motstander. Slik jeg opplever livet i MBTs nå er det greit å møte på 1-2 av motstanderlagets hardware, men å møte på en inf er døden, med mindre man er heldig og faktisk klarer å drepe med den patetiske splash damagen turret har. Er jævla irriterende å ha 4-5 hit indicators på en inf uten resultat, mens hver eneste RPG dreper deg mer og mer. Vet jeg griner nå, men det får da være måte på til CoD klone!
Hmm, slitt en del med det, men fikk has på det i går. Jeg føler de har fått til god balanse med tanksene denne gang i forhold til inf. Tanksen er primært for å ta ut andre kjøretøyer, skal du kjempe mot infer må man gjøre det litt smartere enn hva som var tilstrekkelig tidligere. Enten må du bytte hyppig mellom posisjon og posisjon 2, eller så må du posisjonere deg slik at du har terreng bak der evt infer vil oppholde seg.
Forøvrig er tanksen veldig giret mot samarbeid i BC2. Begge får masse poeng av kills den andre får til, og er den ene engie kan man holde seg i gamet lenge.
Eneste minuset har vært at det ofte er for lyst når man sitter i tanks. Ser de adresserer det problemet i den varslede patchen.