Welcome, Guest
Please Login or Register.    Lost Password?

Problemer med å spille bfbc2
(0 viewing) 
Go to bottomPage: 12
TOPIC: Problemer med å spille bfbc2
#750
restskatt
Fresh Boarder
Posts: 4
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Problemer med å spille bfbc2 14 Years, 1 Month ago Karma: 0
Hei.

Har til tider store problemer med å spille bc2. Problemene er som følger: Spillet"fryser"kan da til tider fortsatt ha audio som går i loop.Eneste måte å løse problemet på er power knappen. Andre ganger faller jeg til desktop, noen ganger får jeg den berømte blå skjermen, da restarter maskinen seg.

Av HW har jeg ett republic of gamer hovedkort, 8800 ultra grafikk kort, 2gig Crucial balistic 1600Mzh??? minne. system: Windows XP sp 3. Intel Core 2 Quad cpu Q6600 2,40Ghz.
750w strøm forsyning.
Har aldri hatt noen problemer av denne sorten i andre spill. Det skal også sies at jeg til tider kan spille lenge (timer)uten at problemet oppstår. Men som oftest har jeg dette problemet i gjennomsnitt 2til 3 ganger pr spilte time.
 
Last Edit: 2010/04/16 17:25 By restskatt.
The administrator has disabled public write access.
#753
Devil
Expert Boarder
Posts: 114
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Gender: Male Location: Foran Datan Birthday: 04/09
Re:Problemer med å spille bfbc2 14 Years, 1 Month ago Karma: 3
Hei

Høres nesten ut som et hw prob, hva med og oppdatere alle drivere? Noe av HW din som begynner og bli gammel ? Hadde lignende prob tidligere men de forsvant etter at jeg kjøpte nytt Skjermkort.
 


The administrator has disabled public write access.
#754
Zylark
Expert Boarder
Posts: 135
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Re:Problemer med å spille bfbc2 14 Years, 1 Month ago Karma: 0
Hadde samme problemet (med ett 8800GTS kort), inntil jeg tvang spillet til å bruke dx9. Tror der er en eller annen dx10 call som 8800 kortene ikke helt takler uten å bli forvirret. Og da går det fort i baklås.
 
The administrator has disabled public write access.
#755
restskatt
Fresh Boarder
Posts: 4
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Re:Problemer med å spille bfbc2 14 Years, 1 Month ago Karma: 0
hmmm, ok. Men hvordan tvinger jeg G kortet til å kjøre dx9??? Forøvrig så ser jeg jo det at komponentene mine ikke er helt up to date. Da kommer jo spørsmålet opp igjen, hvorfor er det noen ganger jeg kan spille timer uten at det oppstår noen problemer?
Oppdaterte alle drivere i ett forsøk på å bli kvitt problemet.
 
The administrator has disabled public write access.
#756
Porta
Corporal by the grace of God in the Nazi army
Administrator
Posts: 96
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Gender: Male hedeon@online.no Location: Florø Birthday: 02/18
Re:Problemer med å spille bfbc2 14 Years, 1 Month ago Karma: 0
Om det er hw problem kan dette blant annet skyldes minne eller paging fil feil. Om det er sektorfeil på harddisk eller feil på deler av en minnebrikke kan det være at du kan spille helt til det skadde området brukes igjen. Ved harddisk feil finnes det programmer som kan scanne harddisken etter feil for så å sperre dem for bruk. Mulig det finnes lignende for minne. Veldig lenge siden jeg har vert borti dette problemet, men litt googling regner jeg med vil gi resultat. Men generelt sett kan det være mange andre sære ting som også kan være galt på diverse komponenter, så det letteste er kanskje å prøve å fjerne komponenter en etter en for å se om problemet opphører. Har hatt lignende problem som skyldes hovedkortfeil, og da kan det være litt verre å lokalisere problemet.
 
The administrator has disabled public write access.
#757
restskatt
Fresh Boarder
Posts: 4
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Re:Problemer med å spille bfbc2 14 Years, 1 Month ago Karma: 0
ok. Men skulle ikke dette problemet oppstå når jeg spillet andre spill også?????
I går eksempelvis spilte jeg inne på bf veterans serveren fra ca litt over 23 til klokka 0100 uten noe problemer......Tror jeg skal konkludere med at pcn min er rar.
 
Last Edit: 2010/04/17 07:54 By restskatt.
The administrator has disabled public write access.
Go to topPage: 12