Welcome, Guest
Please Login or Register.    Lost Password?

Vi tar inn flere så bare meld dere til tjeneste!
(0 viewing) 
Go to bottomPage: 1...89101112131415
TOPIC: Vi tar inn flere så bare meld dere til tjeneste!
#2084
Caelie
Moderator
Posts: 73
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Gender: Male fluffyjesus Location: Bergen Birthday: 12/07
Re:Vi tar inn flere så bare meld dere til tjeneste! 12 Years, 4 Months ago Karma: 4
Hei,

Søker om medlemskap i BFVETS.

Mitt navn er Ole Sebastian Bernhardsen. Jeg er 22 år gammel, bor i Bergen og har spilt dataspill i over 10 år. Begynte med onlinespilling i BF1942 og har spilt organisert i klaner siden BFV. Var på lan med klanen min Viking i BF2 og det var noe av det morsomste jeg har vært med på.

Etter at Battlefield 2 dabbet av så har jeg spilt mange forskjellige spill, og mest med venner. Det har vært greit nok, men nå savner jeg kameratskapet og organisasjonen man får med klanspilling. Håper derfor dere vil ha meg inn og at dere tar godt vare på meg.

I Battlefield 3 har jeg fokusert mest på Helikopterflyvning, og jeg er en helt ok pilot. Har en tendens til å ta drastiske besluttninger og det ender ikke alltid like bra, mens andre ganger er det akkurat det som måtte til. Min faste skyttermann lillebj0rn er stort sett fornøyd med flyvingen min og vi har kost oss på public.

Som klanmedlem er jeg aktiv, dedikert og hyggelig.

Mine forventinger til BFVETS er vel at dere er en hyggelig gjeng å spille med som liker å ha det gøy. Men samtidig så fokuserer man 100% i trening eller klankamp.
 
The administrator has disabled public write access.
#2185
Imbued
Fresh Boarder
Posts: 6
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Re:Vi tar inn flere så bare meld dere til tjeneste! 12 Years, 3 Months ago Karma: 0
Alder: 17

Klanerfaringer: Jeg har ikke spilt i en clan på Battlefield, men er clan leader i en clan på mw2
så jeg vet hvordan ting fungerer i en viss grad i alle fall! :-D

Spillerfaringer: Jeg har spilt Bf2 en del, Bc2 en god del! har spilt for det meste mw2, menne.. Time goes on..
vil prøve og få spille battlefield som lag spiller, og ikke bare gå for kills når man spiller alene..

Ønsket klasse: Jeg har nokk ønsket mest og bli Recon, men jeg lærer fort så er åpent for alt!

Div: Kjenner (Devil) kenneth, som er kjæresten med søstra mi Og yaeger er søsken barnet mitt ( Eivind kvaale) tror nokk han blir overasket.. hehe

Litt om deg selv: jeg er en engasjert Gutt som nettopp har fylt 17 år jeg er som regel i godt humør og har god tålmodighet , Jeg bor i Namsos i nord trøndelag å liker og spille Spill som - Call of duty, battlefield og skyrim er nokk de øverste, har også spilt en del warcraft, heroes osv..
Jeg går på skole (byggteknikk og er skal ut som lærling til neste høst)

Emil Kvaale
Imbued
 
The administrator has disabled public write access.
#2186
Devil
Expert Boarder
Posts: 114
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Gender: Male Location: Foran Datan Birthday: 04/09
Re:Vi tar inn flere så bare meld dere til tjeneste! 12 Years, 3 Months ago Karma: 3
Jeg kan gå god for Imbued eller Emil som han heter, en av de bedre infer jeg har møtt. Så håper vi har plass til en som er godt under snittet med tanke på alder
 


The administrator has disabled public write access.
#2187
Steiner
Sjefstøffel
Posts: 707
graph
User Offline Click here to see the profile of this user
Re:Vi tar inn flere så bare meld dere til tjeneste! 12 Years, 3 Months ago Karma: 19
No prob det er han som skal game med gamlinger
 
The administrator has disabled public write access.
#2188
Devil
Expert Boarder
Posts: 114
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Gender: Male Location: Foran Datan Birthday: 04/09
Re:Vi tar inn flere så bare meld dere til tjeneste! 12 Years, 3 Months ago Karma: 3

Steiner wrote:
No prob det er han som skal game med gamlinger
 


The administrator has disabled public write access.
#2207
Bull_Dog
Kjøteren
Gold Boarder
Posts: 202
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Gender: Male oysteinvg Location: Arendal Birthday: 12/01
Re:Vi tar inn flere så bare meld dere til tjeneste! 12 Years, 3 Months ago Karma: 0
Melder meg til tjeneste igjen da bf3 er innkjøpt og har prøvd det litt i 2 dager og begynner endelig og like det
 
The administrator has disabled public write access.
Go to topPage: 1...89101112131415